کسب بیش از 500 رتبه برتر ورزشکاران همدانی                                                                                

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال ورزشکاران استان همدان موفق به کسب 550 عنوان در رشته های ورزشی انفرادی و 50 عنوان در رشته های ورزشی تیمی در سطح ملی شدند.

  کسب بیش از 500 رتبه برتر ورزشکاران همدانی                                                                                به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: امسال اعتبارات مالی اختصاص یافته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان رقمی افزون بر 44 میلیارد تومان است که امیدواریم با حمایت های دولت تدبیر و امیدواریم تا پایان امسال با جذب حداکثری اعتبارات بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام ورزشی را به اتمام برسانیم.

 وی افزود: با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان توانست امسال رتبه دوم استان های تیپ دو کشور را به خود اختصاص دهد ابراز کرد: این در حالی است که استان البرز بالاتر از همدان و استان آذربایجان غربی در عنوان بعد از همدان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: پیش بینی می شود در صورت جذب به موقع اعتبارات مالی تا پایان سال مالی جاری شاهد بهره برداری از 24 طرح ورزشی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ش.و

کسب بیش از 500 رتبه برتر ورزشی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.